Informatie
Op deze pagina staat informatie over de gokkasten. Wanneer problemen voorkomen kun je het beste eerst op deze pagina kijken of het probleem wat er voordoet hierop staat. Wanneer het er niet op staat kun je altijd mailen richting helpdesk@wingokkasten.nl of in de gokkast zelf het contact formulier invullen.
Is er een maximale inworp?
U kunt als speler bijvoorbeeld maximaal 200 euro speeltegoed kopen per 24 uur, deze maatregel is nodig om mensen te beschermen tegen buitensporig speelgedrag en om mogelijke fraudeurs buiten de deur te houden.
Is er een limiet op speelaccounts:
Er is één speelaccount toegestaan per IP adres en of per speler, meerdere speelaccounts op 1 IP adres is dus niet mogelijk. Wanneer wij constateren dat er toch verschillende speelaccounts op 1 IP adres actief zijn, worden de laatst aangemaakte speelaccounts op het IP verwijdert en is inloggen op deze speelaccounts ook niet meer mogelijk. Ook is het niet toegestaan als 1 persoon op verschillende IP adressen met verschillende speelaccounts te spelen, ook hier geldt voor dat de laatst aangemaakte speelaccounts worden verwijderd.
Wordt mijn spel te goed bewaard?
Wanneer je na het spelen uitlogt of het venster afsluit worden je credits bewaard op je persoonlijke account, dit betekend dat je de volgende keer gewoon weer kunt inloggen op je account doormiddel van je inloggegevens en kunt verder spelen met je bewaarde credits.
Zijn er regels tegen misbruik?
Wanneer er vermoeden is dat er op een of andere manier misbruik gemaakt wordt van ons systeem, inbellen op kosten van derden of ander ongeoorloofd speelgedrag wordt vertoond, zullen de gewonnen tegoeden niet worden uitbetaald en wordt er eerst een onderzoek ingesteld.
Pas nadat dit is geconcludeerd dat het spelgedrag rechtmatig is geweest gaan wij over tot uitbetalen, bij zeer ernstige overtredingen wordt justitie ingeschakeld en wordt de speler uitgesloten van verdere deelname in de toekomst.
Hoe laat ik mij zelf uitbetalen?
Indien gewenst je gewonnen credits laten uitbetalen , dit kan alleen in de real-mode en als je minimaal 100 credits (Euro 10) hebt gewonnen. Alleen gewonnen credits kunnen worden uitbetaald, dit i.v.m. geldwisselaars.
LET OP! Vul de juiste bankgegevens in, aan de hand van deze gegevens wordt het gewonnen geld namelijk overgemaakt op je bank- of girorekening, wanneer de bankgegevens niet goed of onvolledig zijn ingevuld kunnen wij de betaling niet doorvoeren.
Uitbetaling’s geschiedenis
Hier vindt u de uitbetaling transacties die u aangevraagd heeft, wanneer u een uitbetaling aanvraagd wordt deze vermeld met de melding “pending” dit betekend dat uw aanvraag in behandeling is.
Uitbetalingen worden tijdens werkdagen binnen 24 uur verwerkt, wanneer u op vrijdag of in het weekend een uitbetaling aanvraagd wordt deze pas op maandag verwerkt. Wanneer een betaling is verwerkt wordt onder “datum uitbetaald” de verwerkingsdatum vermeld, dit in plaats van de “pending” code.